lørdag den 7. september 2013

Ny start.

Hej dejlige mennesker.
Jeg vil begynde at blogge igen, så følg med her.
Der er enlig ikke så meget i det, så lad os bare komme videre.

Jeg sidder lige nu, i min nye seng. Vi har været ude og købe den i dag. Det er en sovesofa, og den er super fin. Jeg elsker den allerede, selvom jeg for cirka 10 min. siden, satte mig i den for første gang her hjemme.
For og gøre det ekstra godt, sidder jeg med mine drenge også. One Direction. Har One Direction sengetøj, så det er bare suuuuuper.
Jeg vil fortælle lidt om, hvad der er sket i mit liv, da jeg har haft "lukket" bloggen ned RIGTIG længe. Jeg har slettet alle mine tidligere indlæg, fordi jeg virkelig gjorde mig selv til grin før. Skrev om de mest KEDELIGE ting, skrev på en forfærdelig måde, og brugte de forkerte ord, brugte formange smilyer og så videre.
Men jeg er startet i 7 klasse, og går nu i 7.z. Vi er 3 syvene klasser på min skole. 7.x,7.y og 7,z. Det betyder jeg har fået en masse nye fag, nogen nye lærere, og skal starte til præst på torsdag, mener jeg det er. Jeg skal til sådan noget "før start" ting i kirken i morgen, klokken 10:30, med min far, og en masse af mine veninder og venner. Det bliver mærkeligt at starte til præst, men super fedt at blive konfirmeret.
Jeg går stadig til håndbold, som nogen af jer nok ved jeg gjorde før. Det er mit 3 år. I år er jeg også begyndt til sådan noget teen sumba med mine veninder. Det bliver virkelig fedt at starte op med.
Jeg er fyldt 13 i august, og har fået en masse dejlige gaver. Jeg er også blevet moster, og skal være det igen til januar. Det er min søster der har fået en lille dreng i november, som hedder Aksel.
Men hvis i har andre spørgsmål til, hvad der er sket i mit liv, og med mig, så bare skriv i kommentaren, så svare jeg.

Håber i vil følge med på bloggen igen, og jeg beklager meget, at den har været lukket ned så længe, men der skal nok komme en forklaring på det i morgen, eller en af de næste dage.

Hav det godt.

 Twitter: @larsenditte
instagram: Ditsen2295
Snapchat: Ditsen10
Formspring: Ditte Larsen
Vine: Ditte Larsen
Facebook: Ditte "ditsen" Larsen 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar