søndag den 8. september 2013

Hvorfor lukkede jeg bloggen?

Ja. Hvorfor lukkede jeg bloggen?  Det kan jeg spørge mig selv om mange gange, før jeg får et ordenligt svar. Jeg kan enlig ikke helt forstå det selv, men jeg vil prøve at forklare det så godt jeg nu kan.

Jeg bloggede meget før. Jeg gjorde det næsten hver dag. Men det jeg bloggede om, det var så latterligt, som jeg også skrev i går. Men jeg offentliggjorde meget af mit liv, med tekst og billeder. Det er selvfølgelig det man bruger en blog til, men jeg ud stillede mig selv, på en dårlig måde. Jeg var for ung til at blogge, det kan jeg godt se nu. Der er selvfølgelig andre 11 årige, der er modne nok til at gøre det, men det var jeg virkelig ikke. Jeg troede jeg var, men jeg tør godt indrømme nu, at det var forkert gjort af mig. Jeg skulle have ventet med at lave denne blog, til jeg var lidt mere moden. Jeg satte grimme billeder ind, som ikke interesserede andre. Nogen som kun jeg, kunne se det sjove i. Det var også derfor jeg har slettet alle mine indlæg, og er startet helt på ny.
Jeg lukkede også bloggen fordi, jeg havde brug for noget luft. Jeg havde brug for en pause. Jeg startede for noget tid siden, på en blog igen, med en af mine veninde, som jeg har mødt over nettet. Den er også gået i stå. Nu vil jeg blogge på denne blog, og have en ny start. Jeg går ikke efter alle de følgere og "berømt hed" inden for blogger livet. Selvfølgelig kunne det var virkelig fedt, men jeg blogger kun nu, for at gøre det. Fordi jeg godt kan lide og skrive. Jeg kan godt lide og have et sted, jeg kan komme ud med mine tanker. Det er denne blog der skal være det sted, hvor jeg bare skriver mine tanker om alt muligt.

Jeg håber da i vil følge med i, hvad jeg skriver og laver.

Hav det godt dejlige mennesker♥

Twitter: @larsenditte
instagram: Ditsen2295
Snapchat: Ditsen10
Formspring: Ditte Larsen
Vine: Ditte Larsen
Facebook: Ditte "ditsen" Larsen 

2 kommentarer:

  1. Skide godt du er tilbage! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak for, at du ville kommentere. Det er super dejligt og vide, at der er nogen der følger med :-) Og ja, det er rigtig godt og være tilbage :-D

      Slet