mandag den 9. september 2013

Kultur for unge, Gyldendal og alt det der.

 Jeg er haft nogen samtaler med Peter fra Kultur for unge (Hjemmeside her) om at jeg måske kunne anmelde en bog for dem.
Jeg har så fået lov, og vi har fundet et bog der nok passer til det, jeg vil læse om. Den hedder "Astrids dagbog" Peter har så også haft snakket lidt med Gyldendal, og jeg har også fået lov til at anmelde den for dem. Jeg har så fået tilsendt bogen "Astrids dagbog" og skal til og læse den nu. Det bliver super spændende, og jeg kommer nok til og lære noget af det. Jeg har aldrig prøvet og anmelde en bog sådan. Der er vildt mange mennesker der kommer til og læse min anmeldelse, og jeg vil selvfølgelig også lægge den op her på bloggen.
"Astrids dagbog" handler om en pige, ved navn Astrid. Jeg vil bare lige skrive det lille referat, som står bag på bogen her.
- Efter syv år i New York er Astrids mor vendt hjem, til kernefamilien, og Astrids far. Men Astrid har travlt med at finde ud af hvorfor hun og veninde Mia næsten ikke ser hinanden mere, og med at holde øje med Jonas som hun er ret forelsket i. Og det der med en mor, ja, det orker hun simpelthen ikke. -
Den lyder rigtig spændende, og jeg glæder mig til og starte på den. Så jeg vil lukke computeren nu, og læse lidt i den.
Her smider jeg lige et billede op af forsiden, da jeg bliver inspireret til og læse den. Jeg synes det er en rigtig fin forside, og det skal der normalt meget til, før jeg synes det, da jeg ikke er så begejstret for de fleste forsider.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar